Spotkajmy sie przy Stardollowej Kavouni.
poniedziałek, 5 sierpnia 2013
Cos nowego.
Hmm wypadaloby napisac cos po tak dlugiej przerwie, szczerze powiem ze mi sie nie chcialo mysle czy pisac dalej czy nie , bo i tak malo odwiedzen jest ^^. Ja sama za duzo czasu tez nie mam , a to bez sensu przyjmowac redaktorow na bloga na ktorym sie nic nie dzieje , moze i moglabym to zmienic, wykupujac reklamy albo spamowac frajerom na czacie o moim blogu , ale jakos mi sie nie chce. dzisiaj wieczorem moze napisze o czyms co sie dzieje na sd .
środa, 12 czerwca 2013
Nowa zdzira na Bloggerze? .
Ta, nowa zdzira, na imie jej Teresa , w rzeczywistosci ma kasztanowe wlosy, liczy 17 wiosen i mieszka w Wielkiej Brytanii. Na codzien nadal sie uczy, aczkolwiek pracuje w wolnym czasie. Nie stroni od przeklenstw, papierosow oraz alkoholu. Uwielbia makijaz, zakupy i ostre imprezowanie.
No kurwa dosyc smutow . Tak, mam na imie Teresa i wszystko co pisze u gory to prawda. Na stardoll mam nick Huq i sprobuje pisac bloga, ambitne to z mojej strony gdyz zazwyczaj moje pisanie bloga konczylo sie na 5 dniu max. A wiec mysle ze bedzie to dobre wyzwanie dla mnie, i mam nadzieje ze i Wy, chociaz w malutkim stopniu sie tym zainteresujecie.
Druga sprawa , sprawa naglowka. Wiem ze jest chujowy , ale mnie sie taki spodobal i chuj.
No kurwa dosyc smutow . Tak, mam na imie Teresa i wszystko co pisze u gory to prawda. Na stardoll mam nick Huq i sprobuje pisac bloga, ambitne to z mojej strony gdyz zazwyczaj moje pisanie bloga konczylo sie na 5 dniu max. A wiec mysle ze bedzie to dobre wyzwanie dla mnie, i mam nadzieje ze i Wy, chociaz w malutkim stopniu sie tym zainteresujecie.
Druga sprawa , sprawa naglowka. Wiem ze jest chujowy , ale mnie sie taki spodobal i chuj.
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)